Váš obraz zůstane

Váš obraz zůstane

Když jste se rozhodl, že se postavíte na vlastní nohy, tak vám bylo hned od počátku jasné, že jaký dojem o sobě na začátku vytvoříte, takový už se s vámi ponese do dalších let, neboť jak je známo, lidé, kteří nás vidí poprvé a se kterými navazujeme kontakt si o nás udělají svou představu během prvních několika sekund podle toho, jak na ně zrovna zapůsobíme. A je jasné, že cílem každého obchodníka musí být, aby na své obchodní partnery či zákazníky zapůsobil co nejlépe.

Nic nepodcenit

A nejinak to bylo i s vámi. Také jste si vytknul, že musíte na všechny ve svém okolí dělat jen ten nejlepší dojem a budovat si jen ty nejlepší vztahy, protože na nich pak chod, a hlavně úspěch či neúspěch firmy velice záleží. Takže jste nechtěl podcenit zhola nic, a proto jste se ponořil do různých knih od etikety až po byznysovou literaturu. A dbal jste na každý detail od stylu oblékání, přes vaši vlastní vizáž jako je účes a chování až po tisknutí vizitek, se kterými jste si nechal poradit od odborníka, aby na vaše okolí působily přesně tak, jak od nich očekáváte.

Váš obraz zůstane
3.9 (77.5%)8